Köpinformation

Leverans

Din beställning skickas med PostNord varubrev klass 1. Får försändelsen plats i din brevlåda så lämnas den där. Är paketet lite större får du hämta på utlämningsställe. Skulle din beställning väga mer än två kilo använder vi Schenker. 

OBS! Bor du närheten av Kinna så kan du hämta produkterna eller så kan vi träffas någonstans. Då försvinner frakten. Välj "Hämtning lager" i steget leveranssätt i kassan. Varorna hämtas efter överenskommelse på lagret i Kinna, Lyddvägen 17C. Ring alltid innan du kommer, 0705 46 38 61.

Vi försöker vara snabba, så du har din beställning inom tre arbetsdagar. Ofta kommer den faktiskt dagen efter du beställt.

Betalning

Moms ingår i alla priser.

Frakt- och exp. avgift tillkommer, för närvarande 39:- i Sverige.
Till Danmark, Finland, Island, Norge och Åland är frakt- och exp. avgift 59:- + 0,1 krona per gram som försändeslen väger. Du betalar för den faktiska vikten (100:- per kilo) 

Betalning sker på tre olika sätt.

  • Kort-betalning via Dibs.  
  • Swish-betalning till swishnummer 123 561 4227. Du swishar i samband med att du lägger din order. Skriv ditt namn i meddelandet om du swishar med någon annas telefon. Vi skickar dina varor så snart vi fått dina pengar (vi ser betalningen omedelbart när du swishar).
  • Bankgiro-betalning till 5614-1005 (bankgiro delas med Kaleido Reklambyrå AB). Ange namn eller ordernummer. Varorna skickas så snart pengarna registrerats på vårt konto. Detta kan ta 2-3 dagar.

    Betalar du från utlandet gäller följande: 
    Iban-nummer: SE5050000000051481000845
    SEB:s Bic-kod: ESSESESS
    Adress till SEB: SEB, 106 40 Stockholm

Väljer du att hämta på Lyddevägen kan du även betala kontant eller med kort när du hämtar varorna. Swish fungerar ju också förstås. 

Du har fri returrätt inom 14 dagar. Skicka till hundigt.se, Lyddevägen 17C, 511 58 Kinna. Du står för returporto. 

Skadad leverans

Skulle leveransen vara skadad när den kommer till dig gör du en reklmation på www.postnord.se som hundigt.se använder för leveranser. Posten vill att du som mottagaren reklamerar, eftersom du har det skadade godset. Om din reklamation rör ett skadat paket ska du behålla allt emballage och innehåll, så att Posten vid behov kan besiktiga det. Tänk på att adresskortet ska sitta kvar.

Har du frågor eller får problem  med något är du välkommen att ringa Lina på 0705 46 38 61 eller skicka ett mail till info@hundigt.se